Центр надання адміністративних послуг

Катлабузька територіальна громада

01.06.2025 10:32

Навчаємось, аби краще допомагати людям

b5fa9424-0812-4730-9c65-89685d0ff9e9.jpg

У сучасних умовах надання якісних послуг громадянам — це не лише про документи. Це також про вміння почути, зрозуміти та допомогти, навіть тоді, коли людина перебуває в емоційній чи психологічній кризі.
27–28 травня 2025 року співробітники Центру надання адміністративних послуг Катлабузької селищної ради разом з колегами з інших громад Одеської та Херсонської області взяли участь у дводенному офлайн-тренінгу з кризових комунікацій та розвитку стресостійкості, що проходив в м. Одеса в межах швейцарсько-української Програми EGAP (Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади), яку реалізує Фонд Східна Європа у партнерстві з Мінцифри.
Протягом двох днів учасники:
— опановували техніки ефективного спілкування в умовах стресу та конфлікту;
— вивчали алгоритми взаємодії з відвідувачами, які перебувають у кризових психологічних станах чи мають ознаки ПТСР;
— моделювали надзвичайні ситуації, зокрема такі, як загроза зброєю чи вибухонебезпечними предметами.
 Ми хочемо, щоб кожен мешканець нашої громади відчував: у ЦНАПі вас не тільки обслуговують — вас чують і підтримують.
#КатлабузькаГромада #ЦНАПпоруч #ЛюдяністьВажлива #КризовіКомунікації #EGAP #MinDigital